poniedziałek, 4 sierpnia 2008

Zycie i roznice.

Kazdy dzien to nowe doswiadczenia. Dzisiaj usilowalam Mariuszowi napisac komentarz do jego postu. Niestety, napisalam ale nie wiedzialam jak go wpisac i gdzies zniknal. Ciagle sie ucze. I choc komputer podpowiada co zrobic, ja sie gubie i nie zawsze go zrozumie o co mu chodzi. To zupelnie tak jak rozmaowa miedzy mezczyzna i kobieta. Mysle, ze to dobre porownanie, poniewaz komputer to rodzaj meski - ten komputer, nieprawdaz?

To jak bardzo roznimy sie od siebie w mysleniu i zachowaniu mozna zaobserwowowac w codziennym zyciu i przebywaniu ze soba. Sztuka zycia polega na tym zeby sie umiec zrozumiec i porozumiec, jesli oczywiscie chcemy i zalezy nam na tym. Bez wzgledu na plec, kolor skory, wyznanie itp. itd. To niebywale trudna "gra" tak to nazwe. Mariusz doskonale przedstawil te sytuacje w niedzielnym poscie o zachowaniu dziewczyny na weselu.
Ja rowniez jestem kobieta i zupelnie inaczej widze to zdjecie. Ono jest dla mnie genialne, cudowne, to prawdziwe dzielo sztuki. Pragne tutaj zwrucic uwage na roznice rozumienia i widzenia tych samych sytuacji, zdjec czy tez sztuki przez roznych ludzi. Postrzeganie i rozumienie tych samych rzeczy przez kobiete i mezczyzne zasadniczo sie rozni. Wynika to miedzy innymi z roznicy plci.
Oczywiscie jest to bardzo szeroki temat, o ktorym mozna wiele pisac. Wiecej mozna dowiedziec sie czytajac o "Gender". A wiec wracajac do zrozumienia komputera (plec meska), naprawde musze sie wytrwale uczyc i byc cierpliwa, zeby Go dobrze zrozumiec i stworzyc moje wlasne, niepowtarzalne dzielo. To trudne zadanie dla mnie. Przyznaje, ze komunikacja z mezczyznami jest dla mnie duzo przyjazniejsza i dlatego lubie wspolpracowac z Mariuszem i uczyc sie od niego rozumienia "plci meskiej" w szerokim tego slowa znaczeniu.

1 komentarz:

  1. No tak ale komputer w przeciwienstwie do nas facetow jest zaprogramowany, robi to co mu nakazano :)

    A co do obslugi komputera, moja rada, jak cos nie wychodzi to tym bardziej powinno Cie motywowac by tak dlugo kombinowac i szukac rozwiazania az wyjdzie. Jak ja czegos na komputerze nie wiem to tak dlugo kombinuje i szperam po internecie w roznych podpowiedziach az mi w koncu wyjdzie. Czasami zajmuje to moment, czasami pare parenascie dni.

    OdpowiedzUsuń