niedziela, 10 sierpnia 2008

Moja Anglia

Anglia jest bardzo ciekawym krajem dla mnie. Podziwiam przede wszystkim ludzi w tym kraju. Jestem pelna uznania dla ich tolerancji i wyrozumialosci w stosunku do wielonarodowosciowej spolecznosci jaka zamieszkuje Wyspy. Wyrazam podziw z jaka goscinnoscia i otwartoscia Anglicy donosza sie do "armi" Polakow, ktorzy tutaj przyjechali w poszukiwaniu nowych mozliwosci dla siebie. Nie tylko zreszta Polakow, ale rowniez Czechow, Slowakow, Rosjan, Wegrow, Rumunow i wielu innych narodow. Nauka jezyka angielskiego odbywa sie w kolegiach bezplatnie. Zajecia sa tak prowadzone, aby uczstnicy z roznych krajow mogli poznac inne kultury, zwyczaje,tradycje i wiele innych ciekawych rzeczy. Najwazniejsze w nauce jest to, aby rozumiec sie na wzajem, rozumiec swoje zachowania i przyzwyczajenia i umiec uszanowac zwyczaje i przyzwyczajenia ludzi inych narodowosci. To wspaniala nauka o zyciu, ktore tak naprawde jest zadziwiajaco piekna przygoda. Jednym z wyjatkowych ludzi , ktorych podziwiam jest Norman Davies. Czlowiek, ktory zainspirowal mnie do poznawania kultury i historii nie tylko Wielkiej Brytanii ale rowniez mojej ojczyzny Polski. Szczegolnie mowie tu o historii Polski, ktorej nigdy nie uczylam sie w moim rodzimym kraju. Tutaj w Anglii poznalam te druga historie Polski te, o ktorej bardzo dlugo nie wolno bylo mowic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz