poniedziałek, 18 sierpnia 2008

Blogowanie.

Bardzo lubie czytac bloga Mariusza. Czekam kazdego dnia na nowe wiadomosci od niego. Najbardziej lubie kiedy Mariusz relacjonuje swoje wojaze, kreci filmy i zamieszcza zdjecia. Podziwiam Mariusza za jego fenomenalne pomysly i pasje z jaka wszystko wykonuje. Bardzo duzo roznych mozliwosci przedstawia w swoim blogu czytelnikom. Przyznam, ze nie moge doczekac sie na zdjecie i filmy z oststniej podrozy Mariusza do IRM. A przy okazji dziekuje Mariuszowi za piekny projekt loga dla mojego bloga.

Dwa lata temu gdy przyjechalam do Anglii wybralam sie na wspaniala wycieczke do Eastbourne, miejsca wyjatkowego, ktore kazdy kto przyjezdza do Anglii z pewnoscia odwiedza. To jedno z najpiekniejszych miejsc angielskiego wybrzeza. Powedrowalam wtedy najbardziej niebezpieczna droga, nie zdajac sobie z tego sprawy. Kiedy wrocilam do domu opowiedzialam o tym corce i zieciowi. Wszyscy razem zasiedlismy przy komputerze i zobaczylismy miejsca, w ktorych bylam. Dreszcze mnie ogarnely na mysl mojej nieodpowiedzialnosci. Przeczytalam bowiem, ze droga, ktora wedrowalam uczeszcza zaledwie 5% zwiedzajacych, pozostale 95% wedruje bezpiecznymi szlakami klifow. Bylo to bardzo niebezpieczne i nierozwazne co zrobilam. Teraz jednak kiedy wspominam moja wedrowke, moge powiedziec, ze widzialam cos czego juz nigdy nie zobacze, bo nie odwaze sie poraz drugi na taki wyczyn. Pamietam lek jaki mnie ogarnal gdy zobaczylam nad soba 200 metrowy klif, sniezno-bialy, bardzo piekny i potezny. Jeg potega mnie przerazila i wtedy poczulam ten silny lek. Rozejrzalam sie wokolo. To byl cudowny, niezapomniany widok. W jednej chwili jednak pomyslalam jak wroce do domu i czy zdolam wogole wrocic. Wrocilam. Nie mialm aparatu fotograficznego, wiec nie upamietnilam tego miejsca na filmie. Jedynym miejscem , gdzie jest to zapamietane jest moja pamiec. Moze kiedys nauka tak sie rozwinie, ze bedzie mogla pokazywac obrazy, ktore powstaja w najdoskonalszym komputerze swiata czyli w pamieci ludzkiej i bezposrednio odtworzyc je jako pliki fascynujacych zdjec. Tymczasem drogi czytelniku zobacz i przeczytaj.

2 komentarze:

  1. Zapraszam do wymiany linkami:)

    www.psychika.net

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje, z przyjemnoscia, tylko nie wiem czy dobrze to zrobilam.

    OdpowiedzUsuń