poniedziałek, 22 września 2008

Jest taki dzien...


Piatek, koniec poprzedniego tygodnia byl dla mnie wyjatowym dniem. Naprwde wyjatkowym.

Dostalam w prezencie wspanialego nowego laptpa TOSHIBA 2 GB. Nie wiedzialm i nie spodziewalam sie takiego prezentu od moich "chlopakow". Sa cudowni, sprawili mi duzo radosci. W sobote zabralismy sie z Glenem do uruchomienia nowej "maszyny". Przede wszystkim wgaralismy potrzebne programy zebym mogla nauczyc sie obslugiwac to "cacko". Zobaczylam jakie wielkie roznice sa w obrazach, glosie i mozliwoasciach technicznych tego laptopa w porownaniu z moim "staruszkiem". To nieprawdopodobne jak nauka pedzi do przodu i jak szybko trzeba sie ciagle uczyc nowego. Kiedy pracowalam zawodowo nie mialm takich komfortowych mozliwosi w wykonywaniu swojej pracy jak teraz po prostu dla wlasnej przyjemnosci. Bardzo mnie to cieszy. Przede mna duzo nauki i nowych mozliwosci. Praca z komputerem pochlania wiele czasu i niesamowicie wciaga. Jest tyle ciekawych rzeczy do zobaczenia i przeczytania. Teraz wszystko odbywa sie szybko. Ten komputer pracuje bardzo sprawnie i moge wykonywac kilka roznych czynnosci jednoczesnie. Najbardziej ciesze sie z faktu, ze uruchomilam polskie radio i moj ulubiony program3. Teraz slucham "trojki" i pisze mojego bloga. Rowniez duza radosc sprawia mi SKYP, za pomoca ktorego mam doskonala lacznosc z Polska i moja rodzina oraz Swiatem i znajomymi. Rewelacja jest fakt, ze z laptopem mozna wszedzie sie przemieszczac jak z podreczna torebka i utrzymywac lacznosc z calym Swiatem. Bezprzewodowo mozna korzystac z lacznosci w hotelach na calym Swiecie i skypowac do rodziny . I wszystko jest razem: kamera, mikrofon i glosniki. Nie mam potrzeby uzywania sluchawek, ktore mnie meczyly i powodowaly bol glowy.

Kiedy ogladam swiat w internecie jestem pelna podziwu, ze tak mala skrzyneczka potrafi tak wiele zrobic. Rownoczesnie zachwycic kolorami, glosem czy muzyka, instrukcjami, pomocami naukowymi. To jest naprawde fascynujace. Poznajac wielofunkcyjnosc i nowe mozliwosci mojego laptopa widze jak zmiana pozytywnie wplywa na rozwoj czlowieka. Zmienilam tylko jedna rzecz na druga: laptopa na laptopa, a jak duza zmiana nastala w moim umysle. Mam sznse poznac cos nowego, doskonalszego i nieustajaco z przyjemnoscia uczyc sie.

1 komentarz:

  1. zajebiscie, ze tak Cie cieszy technika. Internet, komputer to doskonale narzedzia do rozwijania sie i poznawania swiata. Do bycia czescia swiata i wszedzie na swiecie, gdziekolwiek tylko sie chce

    OdpowiedzUsuń